- Celem programu jest wzmocnienie atrakcyjności turystycznej i kulturalnej ziemi raciborskiej, wspieranie lokalnej przedsiębiorczości, przekładającej się na zwiększenie liczby osób odwiedzających obiekty - mówi Grażyna Wójcik, szefowa zamkowej agencji promocji.
Na liście partnerów są adresy: hoteli, restauracji, muzeów, centrum informacji, centrum kultury. Ponownie wydrukowana została specjalna książeczka rabatowa. Blankiety są dostępne u wszystkich partnerów programu. Tym razem program prowadzony będzie znacznie dłużej, bo do końca marca przyszłego roku.
Odwiedziny obiektu każdorazowo potwierdzane są poprzez oderwanie z książeczki odpowiedniego kuponu rabatowego. Pozostała po oderwaniu część kuponu rabatowego, pozostaje w książeczce rabatowej na pamiątkę i stanowi formę promocji obiektu. Rabat i/lub gratis, udzielany jest przez obiekt jednorazowo i może być wykorzystany tylko podczas jednej transakcji.
- Ogółem, od 1 kwietnia do 30 czerwca na zwiedzanie Zamku oraz kaplicy sprzedaliśmy 3873 bilety, w tym 951 rabatowych. Jak widać, w przypadku Zamku Piastowskiego w Raciborzu pomysł z programem rabatowym był strzałem w dziesiątkę - komentuje dyrektor Wójcik.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?