Nie odebrał przesyłki od kuriera... i ma zapłacić 6,5 tys. zł?!
Poinformujmy o fałszywych mailach
Swoje oświadczenie przesłało nam DHL Express. "Wiadomości przychodzące od DHL Express z podejrzanych adresów mailowych (przykładowo [email protected]) o tytule „Twoja przesyłka nie została dostarczona, (numer przesyłki)" zawierające informację o nieudanej próbie doręczenia przesyłki, a także prośbę o pobranie faktury nie są autorstwa DHL Express. Wszystkich, którzy otrzymali wiadomość jak powyżej, przestrzegamy przed wchodzeniem w link zawierający rzekomą fakturę i jednocześnie prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres [email protected]. Każde takie zgłoszenie jest przekierowywane do właściwych organów i instytucji. Dokładamy wszelkich starań, by jak najszybciej rozwiązać problem fałszywych wiadomości. Równocześnie podkreślamy, że komunikaty DHL są kierowane z domeny DHL.com. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta DHL Expres (Poland) dostępnym pod numerem telefonu: 042 63 45 100". Chcą wykraść dane i pieniądze. Czytaj więcej >>>